Η χρησιμότητα ενός ιστολογίου για μια επιχείρηση

Αρχική Σελίδα » Blog » Η χρησιμότητα ενός ιστολογίου για μια επιχείρηση
blogging

Μια συνηθισμένη απορία είναι πως μπορεί να φανεί χρήσιμο ένα ιστολόγιο (blog) σε μια επιχείρηση. Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πώς το blogging μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας, καθώς και τον ευκολότερο τρόπο για να το εντάξετε στην ιστοσελίδα σας. Είναι ένα θέμα που η αλήθεια είναι όσες φορές και να το αναπτύξουμε, πάντα βρίσκουμε νέα δεδομένα και νέες χρησιμότητες σε ένα ιστολόγιο.

Με ποιο τρόπο το blogging μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας:

  1. Το blogging μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητά της ιστοσελίδας σας μέσω των μηχανών αναζήτησης

Αυτός είναι ίσως ο πιο γνωστός και ο πιο σημαντικός τρόπος με τον οποίο το blog είναι χρήσιμο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι έχει θετική επιρροή στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας.

Ένα καλό blog μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε υψηλή κατάταξη για όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν διάφοροι χρήστες του διαδικτύου, άρα συζητάμε για δυνητικούς πελάτες, για να βρουν μια επιχείρηση όπως η δική σας.

Δημιουργώντας ενδιαφέροντα και έγκυρα άρθρα τα οποία αναφέρονται σε θέματα που ενδιαφέρουν πιθανούς πελάτες σας, βοηθάτε την ιστοσελίδα σας να βρίσκεται ‘’ψηλά’’ στις μηχανές αναζήτησης. Για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος χρειάζεται έρευνα από μέρους σας τόσο για τους δυνητικούς πελάτες σας όσο και για τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν.

Μία καλή αρχή είναι να ξεκινήσετε να μαθαίνετε πληροφορίες σχετικά με το προφίλ των δυνητικών πελατών σας καθώς και τον τρόπο που θα τους κάνετε πελάτες σας. Σε αυτό δεν θα σας βοηθήσει μόνο να δημιουργήσετε καλύτερο περιεχόμενο στο blog, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να κάνετε γενικά καλύτερο μάρκετινγκ.

Να θυμάστε ότι τα οφέλη στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, που θα δείτε από το blogging δεν θα είναι άμεσα. Θα χρειαστεί χρόνος για να δημιουργήσετε ένα αρχείο με αναρτήσεις υψηλής ποιότητας για να αρχίσουν να σας ευρετηριάζουν οι μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να μελετήσετε αρκετά και να μάθετε πολλά για το πως λειτουργούν οι λέξεις-κλειδιά.

  1. Μπορεί να βοηθήσει τις καμπάνιες σας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης

Τα blogs και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συχνά θεωρούνται “αντίπαλοι”. Παρόλο που είναι αλήθεια ότι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην εξάλειψη των προσωπικών blogs, αυτό δεν ισχύει για τα επαγγελματικά blogs. H απόκτηση μεγάλου αριθμού ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  είναι απώτερος στόχος για μια επιχείρηση, καθώς έτσι θα προβληθεί σε περισσότερο κοινό.

Επιπλέον, ένα ενδιαφέρον περιεχόμενο στο blog σας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους ακολούθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όντας πηγή χρήσιμων και έγκυρων πληροφοριών, τότε είναι πολύ πιθανόν οι αναγνώστες σας, να πατήσουν το πολυπόθητο Like/follow στα αντίστοιχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  1. Βlogging και newsletter

Αν το newsletter είναι ένας από τους τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας (πάντα με τρόπο που συμμορφώνεται με τον GDPR), μπορείτε είτε μέσω του newsletter σας να παραπέμψετε το κοινό στο ιστολόγιό σας, είτε αντίστροφα, μέσω του blog σας, να κατευθύνετε το κοινό σας στην εγγραφή στο newsletter σας.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε μια φόρμα εγγραφής για το ενημερωτικό σας δελτίο, στις αναρτήσεις του blog σας κερδίζοντας την λεγόμενη «επαφή» με το κοινό σας.

  1. Το blogging σας βοηθά να διατηρείτε τους πελάτες σας για πολύ καιρό

Το blog επίσης μπορεί να μετατραπεί σε ένα χρήσιμο εργαλείο όχι μόνο για να προσελκύετε νέους πελάτες, με τους τρόπους που αναφέραμε παραπάνω, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως εργαλείο προκειμένου οι ήδη υπάρχοντες πελάτες σας να προσκολληθούν με την επιχείρηση σας και να ανανεώνουν συνεχώς την συνεργασία τους μαζί σας.

Αυτό θα ωφελήσει ιδιαιτέρως εταιρείες που εμπορεύονται προϊόντα που ανανεώνεται περιοδικά. Χρησιμοποιώντας το περιεχόμενο του blog σας για να βοηθήσετε τους πελάτες να μάθουν πώς να αξιοποιούν στο έπακρο τα προϊόντα σας σίγουρα σας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι σε πιθανούς ανταγωνιστές σας διότι υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα οι πελάτες σας να συνεχίσουν να είναι πελάτες σας για πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Απλά βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τα σημεία που μπορεί να δυσκολέυουν τους πελάτες σας κατά τη χρήση των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά τους εξυπηρετεί.

Οι παραπάνω είναι μερικοί μόνο λόγοι για τους οποίους η δημιουργία ενός ιστολογίου και η συνεχής ενημέρωση του, μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη από μια επιχείρηση.

Βέβαια μην ξεχνάτε ότι το παν είναι το Uptime. Στην τελική όλα γίνονται για να φέρετε πελάτες στην ιστοσελίδα σας οπότε χρειάζεστε σίγουρα την αξιόπιστη και πάντα UP υπηρεσία φιλοξενίας που παρέχει η SigmaWeb!

Μοιραστείτε το

© 2005 – 2022 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy Policy