15 + 1 Ιδέες για εορταστικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας

Αρχική Σελίδα » Blog » 15 + 1 Ιδέες για εορταστικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας

Μπορεί μερικοί να μην έχετε μπει ακόμα σε εορταστικό mood . Η περίοδος των εορτών είναι επίσημα εδώ. Ενώ η εορταστική περίοδος σημαίνει δώρα, γεύματα και εορταστικές διακοσμήσεις, για τους εμπόρους, σημαίνει η μεγαλύτερη περίοδος αγορών του έτους.

Επειδή ως γνωστόν content is the king, σας παραθέτουμε 20 ιδέες για εορταστικό περιεχόμενο για την διαδικτυακή σας παρουσία, ώστε να τονώσετε ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις σας και να κάνετε ακόμα καλύτερο διαδικτυακό Marketing:

1. Εορταστικός Οδηγός δώρων

Με το “άγχος” των αγοραστών/πελατών σας για το τι είδους δώρα να αγοράσουν φέτος στους οικείους τους, ένας εορταστικός οδηγός για τα ιδανικά δώρα για την μαμά, την κόρη, τον παππού, τον σύζυγο κλπ ο οποίος θα προβάλει τα προϊόντα σας είναι ότι καλύτερο! Προωθείτε έμεσα τα προϊόντα σας και δίνετε και δημιουργικές ιδέες!

2. Ενημέρωση για κοινωφελείς σκοπούς

Εκτός από το να δαπανούν χρήματα για δώρα, οι καταναλωτές γίνονται πιο φιλάνθρωποι τις εορτές. Μπορείτε να τους βοηθήσετε λοιπόν επισημαίνοντας κάποιους καλούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για τις φιλανθρωπικές δωρεές τους φέτος. Εάν είναι δυνατόν, βρείτε έναν τρόπο να συνδέσετε την φιλανθρωπία με την εταιρεία ή το εμπορικό σήμα σας προωθώντας και εσείς φιλανθρωπικές ενέργειες ή φιλοζωικές κλπ.

3. Εορταστικές φωτογραφίες

Μπορείτε να μοιραστείτε τις εορταστικές σας φωτογραφίες στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ή ακόμη και να ζητήσετε από τους πελάτες σας να ανεβάσουν τις δικές τους για να μοιραστείτε τις χαριτωμένες ή διασκεδαστικές φωτογραφίες με θέμα τις διακοπές των εορτών.

4. Συμβουλές για υγιεινή διατροφή

Ένα από τα καλύτερα πράγματα για τις εορταστικές μέρες είναι όλα αυτά τα νόστιμα (αλλά πολύ παχυντικά) φαγητά.

Είναι πολύ χρήσιμο για τους αναγνώστες σας να δώσετε μερικές συμβουλές υγείας, είδικά εάν η επιχείρησή σας είναι σε μια βιομηχανία που σχετίζεται με την υγεία, ομορφιά, ένδυση κοκ.

5. Ιδέες για εορταστικά Party

Οι αναγνώστες σας πιθανότατα θα επισκέπτονται (και θα διοργανώνουν) περισσότερα Party από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου. Αυτό είναι ένα καλό θέμα που μπορείτε να αναλύσετε: από ιδέες ένδυσης, εθιμοτυπίας, δώρα για τον οικοδεσπότη, συνταγές, μουσική και γενικότερα με ότι παράγει η επιχείριση σας.

6. Συμβουλές ασφάλειας

Πάντα επίκαιρες οι συμβουλές για την προσωπική ασφάλεια, ή της επιχείρισης σας ή του σπιτιού σας και εύκολα συνδέσιμη με πολλαπλές επιχειρίσεις και υπηρεσίες. Αν για παράδειγμα έχετε φαρμακείο μπορείτε να γράψετε ένα άρθρο με τις πρώτες βοήθειες των εορτών, ή αν κατασκευάζετε ιστοσελίδες μπορείτε να αναπτύξετε ένα άρθρο για την διαδικτυακή ασφάλεια, αν διατηρείτε κατάστημα με ρούχα μπορείτε να γράψετε συμβουλές για “ασφαλή” στυλ που μπορούν να ακολουθήσουν οι πελάτες σας.

7. Ταξιδιωτικές ιδέες

Ιδέες για προορισμούς πέρα των συνηθισμένων ή συμβουλές ένδυσης για τα ταξίδια των πελατών σας ή ιδέες για τα απαραίτητα που πρέπει να έχουν μαζί τους οι πελάτες σας στην βαλίτσα τους, είναι ένα θέμα το οποίο μπορείτε γενικότερα να αναπτύξετε σε πολλούς εμπορικούς κλάδους.

8. Συμβουλές οικονομίας

Πολλά τα έξοδα τις ημέρες των εορτών αλλά και δύσκολη η οικονομική κατάσταση. Για αυτό λοιπόν συμβουλές για να κάνετε οικονομία στα έξοδα σας ή για οικονομικές αγορές είναι ένα εμπορικό θέμα που μπορείτε να αναπτύξετε.

9. Άρθρα με συνταγές

Γενικά οι συνταγές και τα μαγειρέματα έχουν την τιμητική τους, συνεπώς είναι ένα ωραίο θέμα το οποίο μπορείτε να αναπτύξετε.

10. Δημοσκοπήσεις

Οι πελάτες σήμερα ώς επι τω πλείστον επιλέγουν τις αγορές τους ή τις υπηρεσίες με κριτήριο δημοσκοπίσεις ή reviews ή κριτικές κλπ. Μπορείτε λοιπόν είτε να κοινοποιήσετε τις θετικές κριτικές για την εταιρεία σας, είτε να κάνετε μια δημοσκόπιση για το τι χρειάζεται το κοινό σας κλπ.

11. Προωθητικά emails

Τα ενημερωτικά δελτία προς τους πελάτες σας και όσους έχουν δηλώσει ενδιαφέρον να λαμβάνουν τα ενημερωτικά σας δελτία είναι ένας ωραίος τρόπος να προωθήσετε το περιεχόμενο σας, προσφορές, εκπτώσεις, δώρα κοκ.

12. Ευχαριστίες στους πελάτες

Οι πελάτες σας είναι αυτοί οι οποίοι διατηρούν την επιχείρησή σας σε λειτουργία. Αυτή είναι μια καλή εποχή του χρόνου για να δείξετε την ευγνωμοσύνη σας σε αυτούς είτε με κάποιο εκπτωτικό κουπόνι είτε με κάποια προσφορά είτε απλά με λόγια βγαλμένα από την καρδιά σας μόνο για αυτούς.

13. Εορταστικό ημερολόγιο

Οι ονομαστικές εορτές είναι πολυπληθείς αυτές τις μέρες οπότε μπορείτε να ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας ένα ημερολόγιο με τις εορτές, ή ένα ημερολόγιο με τις εκδηλώσεις στην πόλη σας. Γενικά το να ενσωματώνετε χρηστικές εφαρμογές στην ιστοσελίδα σας είναι ιδιαίτερα καλό για τους επισκέπτες σας.

14. Τα καλύτερα άρθρα του έτους που πέρασε

Μια ανασκόπιση των δημοφιλέστερων άρθρων της χρονιάς η οποία εκπνέει είναι πολύ ωραία ιδέα για εορταστικό περιεχόμενο. Θυμίστε στους ακολούθους σας τα πιο χρηστικά, έξυπνα ή δελεαστικά άρθρα της προηγούμενης χρονιάς.

15. Δημιουργικές ανταμοιβές

Ευκαιρία να ανταμοίψετε τους πιστούς σας πελάτες με δημιουργικές ανταμοιβές και Loyalty programs. Γενικά το να δείχνετε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας και να τους ευχαριστείτε με έξυπνο τρόπο μόνο υπέρ σας μπορεί να είναι.

16. Εορταστικά Quiz

Τα κουίζ είναι υπέροχα επειδή είναι διαδραστικά και διασκεδαστικά και βοηθούν τόσο εσάς όσο και το άτομο που συμμετέχει να μάθει κάτι νέο. Σκεφτείτε κάτι σχετικό με τις διακοπές που μπορείτε να επικεντρώσετε το κουίζ σας, όπως το «Τι είδους δώρο είστε;”. Εάν μπορείτε να βρείτε έναν τρόπο να το εντάξετε στην επωνυμία σας, θα κάνετε το κοινό σας να αλληλεπιδράσει με το εμπορικό σήμα σας.

Συμπέρασμα:

Ευκαιρία να τονώσετε τις πωλήσεις σας ενώπιον των εορτών. Μπείτε στο κλίμα, γίνετε δημιουργικοί και μεγαλουργήστε στην φετινή σας προώθηση! Καλές εορτές και καλές πωλήσεις!

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2018 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name