Για σωστό marketing αποφύγετε τα 5 πρακάτω λάθη

Αρχική Σελίδα » Blog » Για σωστό marketing αποφύγετε τα 5 πρακάτω λάθη

Σκοπός κάθε marketing ενέργειας δεν είναι απλώς η αλληλεπίδραση με τον πελάτη αλλά το ερέθισμα που θα σας κάνει θέμα συζήτησης κι ανησυχίας συγχρόνως. Είναι επίτευγμα να καταφέρετε να κάνετε το κοινό να μιλά για εσάς, να ασχολείται με το brand σας και να περιστρέφεται γύρω από τις υπηρεσίες σας. Σίγουρα όλο αυτό κάπου θα οδηγήσει: σε εκδήλωση ενδιαφέροντος, παραγγελία, social interaction… σε τακτική πελατεία.
Άλλωστε αυτό δεν είναι το ζητούμενο;

Για να έχει αποτέλεσμα η ενέργεια σας προτείνουμε να αποφύγετε τα παρακάτω πέντε λάθη που έχει παρατηρηθεί επανειλημμένως να συμβαίνουν.

Λάθος #1. Ελλιπής  Έρευνα και tests

Τον παλμό τον δίνουν οι ίδιοι οι καταναλωτές. Η συμπεριφορά τους καθορίζει την επιτυχία ή αποτυχία της καμπάνιας. Είναι εφικτό όμως να προβλεφθεί η συμπεριφορά αν λάβουμε υπόψιν προηγούμενες μετρήσεις & σημαντικούς παράγοντες όπως: την αντίδραση τους σε παρόμοιες προσφορές, ποια είναι τα προϊόντα που οι ίδιοι αναγάγουν σε best sellers, στατιστικά από την επισκεψιμότητα της σελίδας στο διαδίκτυο, παράπονα, reviews, σχόλια… Όλα τα παραπάνω είναι ενδείξεις του τι ενδιαφέρει και τι όχι τον πελάτη. Μην αγνοήσετε τα αποτελέσματα της έρευνας γιατί, αντιθέτως, από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσετε το χτίσιμο της καμπάνιας.

Λάθος #2. Μη Στοχευμένη ενέργεια

Τοποθετηθείτε σωστά: με μια στοχευμένη marketing ενέργεια δεν επιδιώκετε το rebranding σας (την αναδόμηση του brand εξ αρχής). Επιδιώκετε κάτι πολύ συγκεκριμένο, στοχεύετε μεμονωμένα, κάνετε focus και δε γενικεύετε. Ο καταναλωτής πρέπει να δεχθεί μια εξειδικευμένη πρόταση, κάτι που θα τον κάνει να θελήσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή προϊόν από εσάς… κι όχι εσάς. Αυτό θα έρθει στη συνέχεια.

Λάθος #3. Ανύπαρκτο Slogan = Ανύπαρκτη Ταυτότητα

Ένα μοναδικό slogan θα σας διαχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Θα θυμίζει μόνο εσάς. Βρείτε το λεκτικό εκείνο που θα συνοδεύει κάθε marketing ενέργεια σας ως αναπόσπαστο κομμάτι της.
Θα σας έρθουν στο μυαλό, τη στιγμή που διαβάζετε αυτό το άρθρο, κάποια slogans από μεγάλα brands, θα παρατηρήσετε ότι είναι “φιλοσοφικής προσέγγισης”… Στοχεύουν στο να αναδείξουν τη φιλοσοφία (concept) ή τον απώτερο σκοπό του brand.

Λάθος #4. Αδιαφορία για Υπάρχοντες πελάτες = η βάση

Σε ο,τι κι αν έχετε κάνει για να προσεγγίσετε νέους πελάτες θα έχετε παρατηρήσει ότι τα στατιστικά απόδοσης είναι ιδιαίτερα δυσανάλογα, πάντα υπέρ της υπάρχουσας βάσης πελατών. Περίπου το 80% που αποκρίνεται στις ενέργειες σας είναι ήδη πελάτες και μόνον το 20% νέοι. Αυτό σημαίνει: επιτυχία 1/5 σε νέο κοινό και 4/5 στο υπάρχον.
Συμπέρασμα: δίνετε ιδιαίτερη έμφαση στο υπάρχον πελατολόγιο που έχει 80% περισσότερες πιθανότητες να μετατρέψει την καμπάνια σας σε επιτυχημένη.

Λάθος #5. Αγνοείτε την Πραγματικότητα

Δεν είναι δυνατόν να είστε καλοί σε όλα. Κάπου θα υπερτερείτε, κάπου όχι, κάπου θα είστε απλά “καλοί”. Εντοπίστε το πραγματικά ΔΥΝΑΤΟ σας σημείο και σε αυτό επικεντρωθείτε. Μπορεί να προσφέρετε 10 πράγματα ή 10 υπηρεσίες… σε κάποιο όμως από αυτά κρύβεται το μεγάλο σας πλεονέκτημα. Αυτό βρείτε και “πουλήστε” το στην αγορά καλύτερα από τον καθένα.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ