Τα 10 σημαντικότερα σημεία του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Αρχική Σελίδα » Blog » Τα 10 σημαντικότερα σημεία του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Η ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός, όπως επίσης είναι γεγονός και οι ευκαιρίες που δίδει το ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του φυσικού, για προβολή των προϊόντων, χωρίς σύνορα, χωρίς όρια, ξεφεύγοντας από τους χιλιομετρικούς περιορισμούς της πελατειακής βάση του φυσικού καταστήματος. Με την πείρα πλέον σε εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα και με χρόνια παρακολούθησης στον τομέα αυτό, παραθέτω παρακάτω τα 10 σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να προσέξει ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος για εξασφαλίσει την επιτυχία στις πωλήσεις (η σειρά είναι τυχαία).

1. Ελκυστική «βιτρίνα” καταστήματος
Η πρώτη σελίδα αποτελεί τη βιτρίνα του καταστήματός μας. Η ύπαρξη οριζόντιων ελκυστικών γραφικών banners, είναι αποδεδειγμένο ότι επηρεάζει την πρώτη αίσθηση που θα δημιουργηθεί στον επισκέπτη μας. Banners με όμορφα γραφικά που αναδεικνύουν μερικά από τα προϊόντα μας, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για τη συνέχεια του επισκέπτη.

2. Ευκολία στην αναζήτηση
Πολλοί επισκέπτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις περίπλοκες λειτουργίες της τεχνολογίας και απαιτούν να μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν εύκολα και γρήγορα. Ένα πεδίο αναζήτησης σε εμφανές σημείο που δοκιμασμένα λειτουργεί θεωρείται απαραίτητο στοιχείο.

3. Ευκολία στο checkout
Άλλο ένα στοιχείο που πολλές φορές ταλαιπωρεί τους υποψήφιους πελάτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η δυσκολία στη διαδικασία της πληρωμής (checkout). Η διαδικασία πληρωμής πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερη, χωρίς να ζητείται από τον πελάτη πληροφορία που δεν είναι άμεσα απαραίτητη. Καλό είναι να δίδεται η δυνατότητα του checkout ως επισκέπτης, χωρίς δηλαδή να απαιτούμε από τον πελάτη να κάνει λογαριασμό πριν, με τα λιγότερα δυνατά βήματα.

4. Ευκολία στην πλοήγηση
Είναι θετικό στοιχείο να δώσουμε σε εμφανές σημείο (οριζόντια κεντρική μπάρα) τις κατηγορίες των προϊόντων μας, ώστε γρήγορα και εύκολα να μπορεί ο επισκέπτης να τις διακρίνει και να πλοηγηθεί χωρίς καθυστέρηση προς το σημείο που επιθυμεί.

5. Εμφανή στοιχεία εταιρείας και επικοινωνίας.
Για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη, απαραίτητο στοιχείο θεωρείται η ύπαρξη στοιχείων έδρας της εταιρείας και των στοιχείων επικοινωνίας (τηλέφωνο – φόρμα επικοινωνίας).

6. Υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες προϊόντων και λεπτομερείς περιγραφές
Δώστε τη δυνατότητα στον επισκέπτη σας να μπορέσει να δει το προϊόν σε όλη του τη λεπτομέρεια, σα να το κρατούσε στο χέρι του. Αυτό επιτυγχάνεται εν μέρη με μεγάλης ανάλυσης καθαρές και ελκυστικές φωτογραφίες προϊόντων. Μην αμελήσετε να περιγράψετε τα προϊόντα σας με κάθε λεπτομέρεια. Μην ξεχνάτε ότι πολλά από τα οποία εμείς θεωρούμε δεδομένα, δεν είναι δεδομένα για τον υποψήφιο πελάτη και πρέπει να λάβει όλη την απαιτούμενη πληροφορία για να πάρει την τελική απόφαση αγοράς.

7. Responsive (mobile) design
Μην αμελήσετε το γεγονός ότι παραπάνω από το 50% των επισκεπτών σας θα είναι από κινητές συσκευές. Μια σχεδίαση που δεν είναι responsive (mobile friendly) απλά θα σας κάνει να χάσετε το 50%+ των υποψήφιων πελατών/αγορών σας.

8. Ασφάλεια
Δώστε την αίσθηση της απόλυτης ασφάλειας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα αν θέλετε ο επισκέπτης να σας εμπιστευτεί και να πραγματοποιήσει τελικά συναλλαγή.  Ένα πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL) αλλάζει όλο το image του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και παρέχει την εγγύηση στους πελάτες σας, ότι τα δεδομένα που ανταλλάσσουν μέσω του Web είναι ασφαλή και κανείς άλλος δεν θα μπορέσει να τα δει (π.χ. Αριθμός πιστωτικής κάρτας, προσωπικά στοιχεία). Ακόμη εξασφαλίζει στους πελάτες την σιγουριά ότι συναλλάσσονται με την συγκεκριμένη επώνυμη επιχείρηση και ότι δεν βρίσκεται σε μια παραπλανητική σελίδα που έχει κατασκευαστεί με στόχο την ηλεκτρονική απάτη.

9. Γρήγορη φόρτωση σελίδας
Πολλές φορές, ένα αργός server, με την καθυστέρηση που προκαλεί στη φόρτωση της σελίδας, δίνει την αίσθηση στον επισκέπτη ότι υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στις εφαρμογές, με αποτέλεσμα να χάνεται άμεσα η εμπιστοσύνη. Η σωστή επιλογή του παρόχου φιλοξενίας με ασφαλείς και γρήγορους servers αποτελεί καθοριστικό παράγοντα.

10. Ανταγωνιστικές τιμές
Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, αλλά αν οι τιμές μας δεν είναι ανταγωνιστικές, χάνουμε πολλές πιθανότητες. Μην ξεχνάτε ότι σήμερα, με τα μέσα αναζήτησης που διατίθενται, ο επισκέπτης μπορεί πολύ γρήγορα με 1-2 click, να βρει που πωλείται το προϊόν που τον ενδιαφέρει και πόσο κοστίζει.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2018 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name