Email Marketing – Μην Αγνοείτε τα Βασικά

Αρχική Σελίδα » Blog » Email Marketing – Μην Αγνοείτε τα Βασικά

Όταν έρχεται η ώρα του email marketing, τα πρώτα πράγματα που κοιτάζουμε και μας ενθουσιάζουν είναι o όγκος της λίστας μας και το template (εικαστικό) που θα χρησιμοποιήσουμε για το Newsletter μας. Ωστόσο, οι νέες τάσεις στο design δεν θα πρέπει να αποσπούν την προσοχή μας από τα βασικά και κρισιμότερα σημεία μιας email καμπάνιας. Οι marketers βάζουν όλη τους την τέχνη και δημιουργικότητα στις email καμπάνιες, οι οποίες παραμένουν ως το αποδοτικότερο μέσο promotion χάριν του distraction-free environment, όπου φυσικά αναφερόμαστε στο mailbox του καθενός που ευλαβικά επισκεπτόμαστε όλοι σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα.

Αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι να καταφέρουμε να ενσωματώσουμε τις νέες τεχνολογικές τάσεις προς όφελος και της δικής μας καμπάνιας, αξιοποιώντας -για παράδειγμα- το responsive design για τη συμβατότητα του Newsletter μας με όλες τις συσκευές που πλοηγούνται στο διαδίκτυο (tablets, smartphones κ.α.). Επίσης, η HTML είναι πολύ πιο ευέλικτη σε σχέση με μερικά χρόνια πριν, καθιστώντας τα emails σαφώς πιο λειτουργικά. Όπως αναφέραμε όμως και προηγουμένως, θα πρέπει να τηρούνται κάποιες βασικές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την αποδοτικότητα της email καμπάνιας και τη συμμόρφωση της προς το CAN-SPAM (κανονισμοί περί Spamming).

  • Ηosted Version (εμφάνιση email στον Browser)

Στα περισσότερα emails που λαμβάνουμε στο inbox μας υπάρχει η ένδειξη “Εάν αυτό το email δεν εμφανίζεται σωστά, επιλέξτε το σύνδεσμο ….”, κι αυτός ο σύνδεσμος οδηγεί στην hosted version του email όπου πλέον το βλέπουμε μέσω browser. Ίσως και να μην έχετε επιλέξει ποτέ αυτή την εκδοχή, αλλά εάν πραγματικά υπάρχει πρόβλημα στην ανάγνωση του email αυτός ο σύνδεσμος θα πρέπει να υπάρχει για να διευκολύνετε το χρήστη, δίνοντας του εναλλακτική ανάγνωσης. Σε διαφορετική περίπτωση, το email σας δε θα διαβαστεί ποτέ, η εμπειρία του χρήστη θα είναι αρνητική και αποτρεπτική για τις μελλοντικές σας αποστολές και το μήνυμα σας ίσως εξαρχής καταλήξει στα Junk, χωρίς την παραμικρή απόπειρα ανάγνωσης. Εκτός από αυτό, τα στατιστικά που θα λάβετε από αυτά τα clicks θα είναι για εσάς πολύ μεγάλο βοήθημα στη βελτίωση της καμπάνιας σας καθώς θα μπορείτε να διαγνώσετε (και να επιλύσετε) σε ποιο συνδυασμό παρόχου – συσκευής – browser εντοπίζονται προβλήματα ανάγωνσης.

  • Pre-Header Copy

Tα Pre-Header Copies είναι επικεφαλίδες  στον τίτλο του μηνύματος που αποτελούν μικρή προεπισκόπιση του περιεχομένου του email. Με σωστή χρήση των pre-header copies μπορείτε να προϊδεάσετε και να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του παραλήπτη με μια μικρή επιπλέον πληροφορία για το διαφημιστικό σας μήνυμα.

  • Clickable Space

Είναι ο χώρος στο email σας στον οποίο έχετε εισάγει υπερσύνδεσμο (hyperlink), είτε είναι κείμενο, είτε είναι φωτογραφία ή εικονίδια. Κάντε ένα test στον εαυτό σας και ως αναγνώστης εντοπίστε τα σημεία εκείνα στο email σας που θα αναμένατε να είναι clickable. Μια φωτογραφία προϊόντος ίσως, ένα logo, ένα εικονίδιο, μια πληροφορία για την οποία θα  θέλατε να μάθετε περισσότερα πράγματα. Προσθέστε λοιπόν στο email σας περισσότερο clickable χώρο, επιτρέψτε τη διασύνδεση με τον ιστότοπο σας ή όπου αλλού επιθυμείτε μέσω εικονιδίων, backwords και φωτογραφιών.

  • Unsubscription Link (Σύνδεσμος απεγγραφής)

Οι χρήστες σας λαμβάνουν τα μηνύματα σας διότι έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις από εσάς. Ωστόσο, είναι το ίδιο σημαντικό να δίνετε τη δυνατότητα απεγγραφής σε κάθε Newsletter σας μέσω του Unsubscription Link, αλλά να φορντίζετε ο σύνδεσμος να λειτουργεί σωστά και η απεγγραφή εν τέλει να ολοκληρώνεται. Μπορείτε κατά την απεγγραφή να συλλέψετε περισσότερες πληροφορίες για τους λόγους που ο user επιθυμεί τη διαγραφή του από τη mailing list σας ή σε περίπτωση που καταλάθος οδηγήθηκε στο περιβάλλον διαγραφής να αναιρέσει την επιλογή.

  • Fine Print

Σημαίνει “μικρή υποσημείωση” και θα πρέπει να είναι ακριβώς αυτό που σημαίνει. Μπορεί το Νομικό Τμήμα να σας υποχρεώνει να αναγράψετε στην υποσημείωση του Newsletter σας πολλά περισσότερα απ΄όσα πραγματικά θέλετε (για να είσαστε καθ’όλα νόμιμοι) ωστόσο σίγουρα υπάρχουν τρόποι να συρρικνώσετε την πληροφορία αυτή. Πολλές φορές κι εμείς οι ίδιοι έχουμε ενοχληθεί τη στιγμή που λάβαμε ένα email και το Fine Print στον footer ήταν μεγαλύτερο από το κυρίως σώμα του email. Ας αποφύγουμε τέτοιου είδους λάθη που ενοχλούν – αποδεδειγμένα – τους users.

Για την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη newsletter καμπάνια, τηρήστε τις παραπάνω βασικές προδιαγραφές, ενσωματώστε τις σύγχρονες τάσεις του design στο template σας, δημιουργήστε ελκυστικά και λειτουργικά Newsletters, τηρώντας πάντα τις λίστες σας καθαρές κι έγκυρες.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ