Γιατί λαμβάνω διαφορετικές ενδείξεις επισκεψιμότητας από το Google Analytics και το Awstats;

Αρχική Σελίδα » Blog » Γιατί λαμβάνω διαφορετικές ενδείξεις επισκεψιμότητας από το Google Analytics και το Awstats;

Αρχικά θα θέλαμε να σας προτείνουμε να μην μπείτε στη διαδικασία σύγκρισης των δύο εφαρμογών καθώς η μέθοδος καταμέτρησης που εφαρμόζουν έχει φιλοσοφία που απέχει πολύ η μία από την άλλη και γι’αυτό το λόγο σας δίνουν και διαφορετικά δεδομένα. Οι ενδείξεις που θα λαμβάνετε σχετικά με τα στατιστικά επισκεψιμότητας του ιστοτόπου σας είναι δεδομένο πως θα έχουν ίσως και τεράστια απόκλιση μεταξύ τους και παρακάτω σας παραθέτουμε το λόγο:

Πιο συγκεκριμένα, το Awstats είναι Log File Analyzer, καταμετρά δηλαδή τα Logs (συνδέσεις) που γίνονται στο server που φιλοξενεί το site σας και αντιλαμβάνεται ως μοναδικό επισκέπτη την κάθε ξεχωριστή ip. Καταμετρά, επίσης, κάθε hit που γίνεται σε οποιοδήποτε url του site –ακόμα και στις σελίδες “404 not found”– όπως και τις επισκέψεις από robots που “σκανάρουν” το site σας.

Γιατί είναι πολύτιμο εργαλείο: η SigmaWeb σας προσφέρει προεγκατεστημένη την εφαρμογή Awstats σε οποιοδήποτε web hosting plan κι αν επιλέξετε. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της εφαρμογής είναι ότι καταμετρά οποιαδήποτε επίσκεψη στο site σας, που μπορεί να είναι και “επίθεση”, με καταγεγραμμένες ips τις οποίες μπορείτε να αποκλείσετε. Με την πληροφορία που σας παρέχει μπορεί επίσης να σας προστατέψει κι από περιπτώσεις (over)bandwidth, έχοντας στη διάθεση σας όλη την απαραίτητη πληροφορία. Πέραν αυτών, σας δίδει εκτεταμένα reports επισκεψιμότητας, σε επιλεγμένες περιόδους (μήνας, εβδομάδα, ημέρα, ακόμα και ώρα), χώρες επισκεψιμότητας, διάρκεια επισκέψεων, συνδέσεις από πιστοποιημένους χρήστες (Authentication Users) και Robots/Spiders.

Από την άλλη τα Google Analytics, έχουν άλλη μεθοδολογία μέτρησης της επισκεψιμότητας: απαιτείται ένας JavaScript κώδικαςο κώδικα Google Analytics  – ο οποίος και πρέπει να ενσωματωθεί στον κώδικα του site για κάθε σελίδα. Ως εκ τούτου, με τα Google Analytics καταμετρώνται οι επισκέψεις σε πραγματικές – ενεργές HTML σελίδες του site, ενώ για την ένδειξη των μοναδικών επισκέψεων χρησιμοποιεί “cookies” στον browser του χρήστη και μέσω των cookies αντιλαμβάνεται αν πρόκειται για επαναλαμβανόμενο επισκέπτη ή όχι.

Γιατί είναι πολύτιμο εργαλείο: Δεδομένου ότι μετράει επισκέψεις σε πραγματικές σελίδες, έχετε ενδείξεις πραγματικού trafficking. Επίσης, συγκεντρώνει δεδομένα για τις ενέργειες και τις τάσεις του χρήστη, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για το σχεδιασμό της Marketing στρατηγικής σας. Ωστόσο, καταγράφονται κι ορισμένα μελανά σημεία ως προς τη μεθοδολογία της εφαρμογής όπως τα παρακάτω (ενδεικτικά):
> έαν ο κώδικας τοποθετηθεί λάθος, θα παίρνετε λάθος ενδείξεις
> πολλοί browsers – για λόγους ασφαλείας – έχουν απενεργοποιημένο το JavaScript, οπότε και δεν διαβάζονται οι επισκέψεις από τους browsers αυτούς
> εάν εγκαταλείψουμε μια σελίδα πριν προλάβει να φορτωθεί ολόκληρη, η επίσκεψη μας δεν καταγράφεται.

Και οι δύο εφαρμογές έχουν δυνατά σημεία αλλά και αδυναμίες. Τα διαφορετικά data (δεδομένα) που συλλέγουν μπορούν να σας βοηθήσουν με διαφορετικούς τρόπους οπότε σας προτείνουμε να συμβουλεύεστε και τις δύο εφαρμογές.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ