# (Hashtag)… η νέα μόδα

Αρχική Σελίδα » Blog » # (Hashtag)… η νέα μόδα

Το σύμβολο # (hashtag ολογράφως), είναι ένα σύμβολο που πλέον απαντάται σχεδόν σε όλες τις Social πλατφόρμες σε εκατομμύρια posts. Που εξυπηρετεί όμως και γιατί πρέπει να το εντάξουμε στη marketing στρατηγική της επιχείρησης;

Τα Social Media, όπως σε πολλαπλά προηγούμενα posts έχουμε αναφέρει, αποτελούν τη μεγαλύτερη marketing επένδυση στις μέρες μας (και κυρίως cost-free). Θεωρείται αδιανόητο να εκκινηθεί η διαδικασία νέας καμπάνιας χωρίς να ενταχθούν σε αυτή οι διασυνδέσεις με τα δημοφιλέστερα Social Media.

Θα έχετε σίγουρα παρατηρήσει στα άπειρα posts που δημοσιεύονται, είτε στο Facebook, Twitter, G+, Flickr κ.α., να υπάρχουν #keywords, δίνοντας έμφαση (είτε εύστοχα είτε άστοχα) στο περιεχόμενο της ανάρτησης, πάντα κατά την κρίση του editor.

Αυτή ακριβώς είναι και η σκοπιμότητα του συμβόλου #. Δημιουργεί αυτόματα κοινότητες ή εντάσσει σε ήδη δημιουργημένες κοινότητες την πληροφορία του αναρτημένου post.

Ένα απλό παράδειγμα: κάποιος φίλος κοινοποίησε στο Facebook λογαριασμό του μια φωτογραφία από παραλία το καλοκαίρι και συμπλήρωσε στη δημοσίευση του #, όπως #summermoments, #peacefulness, #lovethisplace, #summerinGreece κ.α.

Κάποια από τα παραπάνω # είναι σχετικά με τη φωτογραφία (π.χ.  #summermoments,, #summerinGreece) και κάποια περισσότερο αφαιρετικά (#lovethisplace, #peacefulness). Αυτομάτως το post αυτό έχει ενταχθεί σε 4 ευρύτερες κοινότητες (ξεφεύγει από το φιλικό περιβάλλον του προφίλ του χρήστη) και είναι πλέον στη διάθεση όλων των χρηστών που αναζητούν πληροφορίες σχετικά με #summerinGreece ή κάτι από τα παραπάνω.

Στις κοινότητες # τοποθετούνται όλες οι δημοσιεύσεις που φέρουν κοινά #, είτε σκόπιμa είτε τυχαία. Στην πραγματικότητα τα #, εξυπηρετούν στις καμπάνιες στη διεύρυνση του κοινού απήχησης ή στη δημιουργία μιας αποκλειστικής κοινότητας στην οποία θα συγκεντρώνονται τα δημοσιεύματα που αφορούν στην καμπάνια.

Η είσοδος σε ή η δημιουργία μιας τέτοιας κοινότητας σαφώς έχει υπέρ και κατά: αρχικά να ενημερώσουμε ότι οι κοινότητες αυτές δεν έχουν διαχειριστή, που σημαίνει ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να ποστάρει ό,τι θέλει σε όποια κοινότητα θέλει. Πολύ ενοχλητικό αυτό ειδικά όταν έχετε δημιουργήσει μια κοινότητα σχετική με την επιχείρηση σας και σκόπιμα ή τυχαία ενσωματώνονται στην κοινότητα αυτή άσχετα posts. Απλά το αποδέχεστε ή αφαιρείτε από τα δικά σας posts τα # και δημιουργείτε νέα κοινότητα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει έλεγχος σε αυτό κι ίσως περισσότερα προβλήματα δημιουργηθούν παρά οφέλη.
Ωστόσο αν θέλετε να είστε up-to-date και να αφομοιώνετε στη στρατηγική σας τις νέες τάσεις προτείνουμε να μην «ακυρώσετε» τα #, αλλά να ακολουθήσετε 2-3 συμβουλές για αποδοτικές # καμπάνιες:

1. Δημιουργήστε μοναδικές κοινότητες, αλλά όχι αυστηρώς περιορισμένες

Εάν επιθυμείτε να δημιουργήσετε μια μοναδική κοινότητα θα πρέπει αυτή να είναι απόλυτα σχετική με το αντικείμενο της καμπάνιας και κατ’ επέκταση την επιχείρηση σας. Προσπαθήστε ωστόσο να μη γίνετε περιοριστικοί κι άκρως στοχευμένοι ώστε να μην ελαχιστοποιήσετε το κοινό σας. Το # επίσης θα πρέπει να είναι σύντομο, ενδιαφέρον κι αξιομνημόνευτο (π.χ. #lovecoffee, #aroundearth, #petcare, #cleveroffers κ.α.) κι όχι μακροσκελείς προτάσεις. Το αντιλαμβανόμαστε, είναι δύσκολο να επιτευχθεί αυτό αλλά είναι συγχρόνως και το βασικότερο κομμάτι.

2. Όπως αναφέραμε προηγούμενως τα # έχουν διαδοθεί στις περισσότερες & δημοφιλέστερες Social πλατφόρμες και γι’αυτό σας προτείνουμε να δημιουργήσετε την αντίστοιχη κοινότητα σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε και υποστηρίζουν #. Εξασφαλίζετε μεγαλύτερη θέαση στην κοινότητα σας, διευρυμένο κοινό, μεγαλύτερες πιθανότητες ταχύτερης ανάγνωσης από τις μηχανές αναζήτησης.

3. Προηγουμένως φροντίστε να κάνετε την απαραίτητη έρευνα! Απαιτείται να γίνει καθώς είναι πολύ πιθανό το ίδιο # να έχει χρησιμοποιηθεί από κάποιον άλλο προηγουμένως, και ίσως για κάτι εντελώς άσχετο με το δικό σας αντικείμενο. Πριν βρεθείτε προ εκπλήξεως, κάνετε μια σύντομη έρευνα και δημιουργήστε πρώτοι μια αυθεντική, ελκυστική κοινότητα.

Μοιραστείτε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2019 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο