Πως ανακτώ την διαχείριση της ιστοσελίδας και του Domain μου;

Αρχική Σελίδα » Blog » Πως ανακτώ την διαχείριση της ιστοσελίδας και του Domain μου;

Σχεδόν καθημερινό δυστυχώς το φαινόμενο να καλούν άνθρωποι, επαγγελματίες και μη, γεμάτοι αγωνία γιατί έχασαν την διαχείριση των υπηρεσιών τους, ή γιατί δεν βρίσκουν τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας τους, ή γιατί θέλουν να αλλάξουν πάροχο φιλοξενίας και δεν έχουν πρόσβαση στα αρχεία του ιστοτόπου τους κοκ.

Παρακάτω θα σας παραθέσουμε τι πρέπει να διαθέτετε για να πάρετε στα χέρια σας την διαχείριση της ιστοσελίδας και του Domain σας:

Σχετικά με το Domain:

  1. Διαχείριση Domain – αλλαγή καταχωρητή

    Για να μπορέσετε να αλλάξετε καταχωρητή και να μεταφέρετε σε άλλη εταιρεία το Domain σας θα πρέπει να προμηθευτείτε από τον καταχωρητή σας τον κωδικό εξουσιοδότησης του ονόματος χώρου (EPP code).
    Τρόπος λήψης κωδικού εξουσιοδότησης μεταφοράς: Οι περισσότεροι καταχωρητές, παρέχουν στους πελάτες τους μια περιοχή πελατών όπου κάνοντας log in, μπορούν να προμηθευτούν τον EPP code. Εναλλακτικά, ο καταχωρητής προωθεί τον κωδικό εξουσιοδότησης μεταφοράς στο email του ιδιοκτήτη.

  2. Πως μπορώ να μάθω αν είμαι ο ιδιοκτήτης ενός Domain;

    Τα στοιχεία ιδιοκτησίας ενός .gr ονόματος χώρου προστατεύονται από την ελληνική νομοθεσία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον καταχωρητή του Domain ή με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
    Στα .com, .net, .eu κοκ Domain τα στοιχεία ιδιοκτησίας είναι δημόσια ορατά (εκτός αν ο ιδιοκτήτης έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία ID Protection). Έτσι λοιπόν με μια αναζήτηση who is στο διαδίκτυο μπορείτε να δείτε αν είστε ο ιδιοκτήτης του ονόματος ή όχι.

  3. Γίνεται να αλλάξουν τα στοιχεία ιδιοκτησίας του ονόματος;

    Στα .gr ονόματα, είναι εφικτό να αλλάξουν τα στοιχεία ιδιοκτησίας, μέσω χρεώσιμης υπηρεσίας. Γενικότερα για τα διαδικαστικά και το κόστος, απευθύνεστε στον καταχωρητή του ονόματος.
    Στα .com ονόματα η αλλαγή στοιχείων γίνεται δωρεάν από τον ιδιοκτήτη.

Σχετικά με την ιστοσελίδα:

  1. Για μεταφορά της ιστοσελίδας:

    θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχο φιλοξενίας σας και να σας προμηθεύσει : Είτε με τους κωδικούς φιλοξενίας (url, username και password του web hosting), είτε με ένα πλήρες αντίγραφο ασφαλείας της ιστοσελίδας (αρχεία, βάσεις δεδομένων κοκ).

  2. Για διαχείριση της ιστοσελίδας:

    θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας και να σας προμηθεύσει με τη διεύθυνση και τα στοιχεία εισόδου στη διαχείριση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας.

Τι γίνεται αν ο πάροχος φιλοξενίας ή ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας αρνείται να μου δώσει κωδικούς ή αντίγραφα ασφαλείας;

Η αλήθεια είναι ότι το ζήτημα είναι πολύ λεπτό. Εξαρτάται από την συμφωνία που έχετε κάνει με τον πάροχο σας και οι συνισταμένες που επηρεάζουν το ζήτημα είναι πολλαπλές. Ενδεχομένως θα μπορούσατε κάπου στα ψηλά γράμματα της σύμβασης σας να έχετε αποδεχθεί ότι δεν θα έχετε δικαιώματα των υπηρεσιών σας, ή να έχετε επιλέξει κάποια υπηρεσία συνδρομητικής φύσης η οποία δεν είναι μεταφέρσιμη κοκ.

Σίγουρα όμως, η ανθρώπινη επικοινωνία είναι πιο ψηλά από οτιδήποτε. Μιλήστε με τους συνεργάτες σας, με ειλικρίνεια και σίγουρα θα βρείτε την λύση από κοινού, χωρίς να αναλώνεστε σε άχαρες διαδικασίες.

Στις ακραίες βέβαια λύσεις είναι και μια καταγγελία στην Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή η συμβολή ενός δικηγόρου με γνώση στα διαδικτυακά ζητήματα.

Το μόνο σίγουρο σε όλες τις περιπτώσεις είναι να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, στις συμβάσεις που κάνετε. Πάντα διαβάζετε προσεκτικά τους όρους χρήσης για να είστε ενήμεροι για όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Καλό θα ήταν δε, να διατηρείτε αποθηκευμένο τοπικά στον υπολογιστή σας ένα αντίγραφο ασφαλείας της ιστοσελίδας σας.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2018 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name