Τα Must-Have στοιχεία για την About page της ιστοσελίδας σας

Αρχική Σελίδα » Blog » Τα Must-Have στοιχεία για την About page της ιστοσελίδας σας

Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι, στην σελίδα “About us”, “η Εταιρεία”, ή Ποιοι είμαστε” του website μας, για την εταιρική μας παρουσίαση αρκούμαστε να εισάγουμε ένα σύντομο βιογραφικό και μια παλιά φωτογραφία του προσωπικού και μετά ξεχνάμε αυτήν την σελίδα.

Όμως αυτό το παραμελημένο page της ιστοσελίδας μας, αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ για το engagement με τους επισκέπτες μας. Σχετικά με τη σελίδα της εταιρείας μας θα πρέπει να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη στο Brand μας και να δώσουμε στους επισκέπτες την απαραίτητη πληροφορία για την ομάδα και τον σκοπό της εταιρείας μας.

Η ουσία είναι ότι αξίζει να καταβάλετε την ίδια φροντίδα σε αυτήν σελίδα, όπως σε όλες τις υπόλοιπες του ιστοτόπου σας. Μια μοναδική “About page” μπορεί να κάνει την διαφορά σε έναν πελάτη και επιλέξει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Υπάρχουν όμως βασικά “συστατικά” που πρέπει να έχει η “About page” για να είναι επιτυχημένη:

Ο σκοπός σας

Η δήλωση της αποστολής και του σκοπού σας, σας δίνει την δυνατότητα να δείξετε το πάθος σας σχετικά με το γιατί κάνετε αυτό που κάνετε, πώς βοηθά τον κόσμο, τις αξίες της υπηρεσίας σας κοκ. Εδώ έχετε την καλύτερη ευκαιρία για να αποδώσετε πόσο promising είναι η εταιρεία σας και να εμπνεύστε το κοινό σας με τον σκοπό σας.

Η ιστορία σας

Ένα ινφογράφημα είναι ένας εκπληκτικός τρόπος να μοιραστείτε την ιστορία του ταξιδιού σας, από την μεγάλη ιδέα, στο σήμερα, σεβόμενοι και τον χρόνο του αναγνώστη σας.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε λεπτομέρειες για τους πελάτες σας, ή εργαζομένους που άλλαξαν την κατεύθυνση της εταιρείας ή που επηρέασαν στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Πάνω από όλα όμως, αξίζει να παραθέσετε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πελάτες σας που σας οδήγησαν στην επιτυχία.

Η ομάδα σας

Μπορείτε να παρουσιάσετε την ομάδα σας, προκειμένου να αποδώσετε στο κοινό σας ότι στην πραγματικότητα η επιχείρησή σας διοικείται από πραγματικούς ανθρώπους και όχι αυτοματοποιημένα μηνύματα.

Εδώ θα μπορούσατε να εισάγετε μια φωτογραφία του κάθε εργαζομένου – κατά προτίμηση χαλαρή και χαμογελαστή – τον τίτλο τους, καθώς και ένα σύντομο βιογραφικό που καλύπτει τόσο περιγραφή των καθηκόντων τους και τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.

Κριτικές και Reviews

Δεν είναι τυχαίο που ιστοσελίδες κριτικών και Reviews έχουν πάρει “φωτιά”. Ο καταναλωτές σήμερα, νοιώθουν μεγαλύτερη οικειότητα και εμπιστοσύνη σε υπηρεσίες που έχουν διαβάσει κριτικές από άλλους καταναλωτές που τις έχουν ήδη δοκιμάσει.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να χτίσετε ισχυρότατες σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Για ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε (αν το επιτρέπουν οι πελάτες σας), τα λογότυπα των Brands που σας προτιμούν. Όταν έχετε ποιοτικές συνεργασίες με γνωστές μάρκες, οι πελάτες σας προτιμούν.

Τα στοιχεία επικοινωνίας σας

Δεν υπάρχει πιο γρήγορος τρόπος για να αποξενώνετε τους ανθρώπους από το να γίνεται δύσκολη η επικοινωνία μεταξύ τους. Όσο πιο up to date είναι οι πληροφορίες επαφής, τόσο μεγαλύτερη η εμπιστοσύνη για τους υποψήφιους πελάτες να μπορούν να προσεγγίσουν την επιχείρησή σας με τυχόν ερωτήσεις, αιτήματα παραγγελίας, απορίες κοκ.

Συμπεριλάβετε αριθμούς τηλεφώνου, chat widgets, λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φόρμες επικοινωνίας και τη φυσική διεύθυνση σας – με ενσωματωμένο χάρτη της τοποθεσίας σας, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν με ένα κλικ να πάρουν άμεσα τις απαραίτητες πληροφορίες.

Τους λογαριασμούς σας στα Social Media

Απαραίτητο και αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής σας σελίδας είναι οι λογαριασμοί σας στα κοινωνικά δίκτυα. Δώστε στο κοινό σας την ευκαιρία να σας ακολουθήσει στα κοινωνικά δίκτυα, να εγγραφεί στο ενημερωτικό σας δελτίο και προωθήστε την εικόνα μιας σύγχρονης εταιρείας η οποία ακολουθεί τα trends των social media!

Το περιεχόμενο σας

Σαφές, συνοπτικό, και εύκολο στην κατανόησή του, το περιεχόμενο, είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση. Μερικές προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις μπορεί να κάνουν την διαφορά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης από τρεις μακροσκελείς κουραστικές παραγράφους που κουράζουν τον επισκέπτη.

Οπτικά μέσα

Η ψηφιακή εποχή σχετίζεται άμεσα με τα οπτικά στοιχεία: Φωτογραφίες, ινφογραφήματα, σύντομα βίντεο, κεντρίζουν την προσοχή του επισκέπτη γρηγορότερα και αφομοιώνει ευκολότερα πληροφορίες σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

Στην πραγματικότητα, μια εικόνα μπορεί να προκαλέσει τόσο έντονα συναισθήματα που να στερεοποιήσει σχέσεις με τους πελάτες και το κοινό σας.

Παρέχετε ασφάλεια

Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η έλλειψη ασφαλούς περιβάλλοντος αποτρέπει τους πελάτες απ το να αγοράσουν ένα προϊόν. Διασφαλίστε τους πελάτες σας την “About us” page και παρέχετε τους την δυνατότητα ασφαλών συναλλαγών και πλοήγησης.

Πλέον έχετε όλα τα «εφόδια” για να βελτιστοποιήσετε την σελίδα της εταιρείας σας!!

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2018 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name