Αξιοποιήστε σωστά τα Social Media

Αρχική Σελίδα » Blog » Αξιοποιήστε σωστά τα Social Media

Πολύς λόγος γίνεται για τα Social Media, τα οποία συνήθως αναφέρονται ως marketing tools (εργαλεία δηλαδή για την επέκταση της marketing στρατηγικής μιας επιχείρησης). Αναλυτές και marketers πλέον έχουν αναγάγει τη σημασία των Social Media σε ένα ανώτερο μέσο branding, αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας. Πολύ συχνά, στο παρόν blog θα βρείτε άρθρα σχετικά με τη σημασία – αναγκαιότητα των Social Media, τοποθετούμαστε κι εμείς λοιπόν υπέρ της θέσης ότι στη σημερινή εποχή δε νοείται brand χωρίς Social Networking, και οι μεγάλες εταιρείες όσο αυστηρό Brand Voice κι αν έχουν δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θεωρούν ότι η ενασχόληση με τις Social Platforms είναι χάσιμο χρόνου ή υπονόμευση της αξιοπιστίας και κύρους τους. Το αντίθετο θα λέγαμε, οπότε μαζί με το παρόν άρθρο μπορείτε να ανατρέξετε και σε παλαιότερα άρθρα μας για μια πιο σφαιρική εικόνα γύρω από τις Πλατφόρμες Δικτύωσης, με αναζήτηση της λέξης SOCIAL στο αντίστοιχο πεδίο.

1. Ξεκαθαρίστε τους στόχους σας.

Για να κάνετε χρήση των Social Media θα πρέπει σίγουρα να υπάρχει κάποιος λόγος. Ποιος είναι ο σκοπός που θέλετε εσείς να εξυπηρετήσετε, πρόκειται για μια ενέργεια που λιμνάζει και χρειάζεται ενίσχυση ή για κάτι καινούριο; Μόλις ξεκαθαρίσετε τα παραπάνω, θα είστε σε θέση να αποφασίσετε ποιες πλατφόρμες μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες σας.

2. Σταθερή ανάπτυξη.

Όλες οι εταιρικές social pages, αυτό που αποζητούν είναι η μεγέθυνση του κοινού. Ωστόσο, ένας άχρηστος αριθμός επαφών, που δε χρησιμεύουν σε τίποτε και είναι σχεδόν απίθανο να μετατραπούν σε πελάτες, είναι το ίδιο ασήμαντος με το μικρό αριθμό ακόλουθων (fans, followers). Αυτό που έχει σημασία είναι να μεγαλώνετε σταδιακά και σταθερά, να επιλέγετε με ποιους θα αλληλεπιδράσετε και να αποκτάτε πραγματικό κοινό (ας είναι και με αργό ρυθμό).

3. Τεχνογνωσία και λύσεις στα πιο αναπάντεχα μέρη.

Το διαδίκτυο έχει τρομερή δυναμική, βρίσκεις πραγματικά ενδιαφέρουσα πληροφορία και βοήθεια διάχυτη σε forums, blogs και κοινότητες. Θα εκπλαγείτε από την πολύτιμη πληροφορία που μπορείτε να πάρετε από άλλες εταιρικές σελίδες με τις οποίες επιλέξατε να αλληλεπιδράσετε και που δραστηριοποιούνται σε παρεμφερές ή ίδιο κλάδο. Για παράδειγμα, το G+ είναι μια Social πλατφόρμα που πέρα από τις ευεργετικές επιδράσεις στο SEO σας (μια και είναι “παιδί” της Google και παίρνει πόντους στα φυσικά αποτελέσματα αναζητήσεων) σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε και να συνδεθείτε με άλλα G+ profiles με τα οποία έχει αντιληφθεί από τις κινήσεις σας ότι παρουσιάζετε κοινά ενδιαφέροντα. Μπορείτε λοιπόν με πολύ στοχευμένες κινήσεις να δικτυωθείτε με άλλα προφίλ από τα οποία μπορείτε πραγματικά να ωφεληθείτε σε επίπεδο πληροφορίας, γνώσης και marketing στρατηγικής.

4. Δημιουργήστε σταθερές σχέσεις.

Οι Socila platforms είναι ένα μέσο επικοινωνίας με το οποίο ο μέσος web user είναι εξοικειωμένος, αν όχι με το LinkedIn που έχει πιο business βάση, με το Facebook σίγουρα. Γεφυρώστε μέσα από τις σελίδες σας τυχόν χάσματα στις σχέσεις σας με τους πελάτες, ελάτε σε απευθείας και ανθρώπινη επαφή με τους users σας. Ασχοληθείτε με τα social profiles σας σωστά και θα εκπλαγείτε από το πόσο σταθερές σχέσεις μπορούν να δημιουργηθούν μέσα από εκεί.

Λάβετε βέβαια πάντα υπόψιν ότι η έκθεση στα Social Media κρύβει και κάποιους κινδύνους, όπως την παγίδα των κακών κριτικών. Δείτε παλαιότερο άρθρο για τη σωστή διαχείριση των bad reviews.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ