Γιατί δεν “παίζει” το website μου;

Αρχική Σελίδα » Blog » Γιατί δεν “παίζει” το website μου;

Ξυπνάμε ένα ωραίο πρωί και η ιστοσελίδα μας δεν παίζει. Τι συμβαίνει; Συνήθως η πραγματική αιτία μπορεί να μας ξαφνιάσει και μπορεί να μην υπάρχει καν δυσλειτουργία!

Πριν μας χαλάσει η μέρα, όταν αντιληφθούμε ότι υπάρχει κάποια “δυσλειτουργία” στην ιστοσελίδα μας, η ακόμα δεν παίζει καθόλου, για να εξακριβώσουμε πιο είναι το πρόβλημα, με σειρά προτεραιότητας ελέγχουμε:

Σύμπτωμα Νο1:

Το website μου δεν ανοίγει καθόλου

Πιθανές αιτίες:

  1. Δεν έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο!

    Κι όμως συμβαίνει συχνά να μην έχουμε αντιληφθεί ότι υπάρχει πρόβλημα στο τοπικό μας δίκτυο. Ανοίγουμε μια καρτέλα ακόμα όπου καλούμε και άλλη ιστοσελίδα για να δούμε αν θα “φορτώσει”. Σε περίπτωση προβλήματος δικτύου, επικοινωνούμε με τον πάροχο internet που έχουμε στον χώρο (ISP) πχ ΟΤΕ, Cyta, Hol.

  2. Δεν “καλώ” σωστά το domain στον Browser!

    Όσο και να σας φαίνεται περίεργο, πολλές φορές εκ παραδρομής μπορεί να πληκτρολογήσουμε λάθος το Domain Name. Επίσης μερικοί Browser δεν “υπακούν” χωρίς το www. μπροστά από το Domain.

  3. Η τοπική IP έχει μπλοκαριστεί από τον server που με φιλοξενεί.

    Για λόγους ασφαλείας και προστασία από κακόβουλο λογισμικό, εάν γίνουν πολλαπλές προσπάθειες login με λανθασμένο κωδικό πρόσβασης (πχ cpanel login, pop3 email login κλπ), οι servers αυτόματα αποκλείουν (μπλοκάρουν) την πρόσβαση στη διεύθυνση IP που χρησιμοποιήθηκε. Σε αυτή την περίπτωση διαβάστε το σχετικό άρθρο για το πως να ξεμπλοκάρετε την IP σας.

  4. Έχει λήξει το Domain Name μου.

    Δεν εξοφλήσαμε εγκαίρως την ανανέωση του Domain Name μας με αποτέλεσμα να λήξει. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνούμε με τον καταχωρητή μας για να μας ενημερώσει για την διαδικασία επανακατοχύρωσης.

  5. Εγγραφές στο Host File του υπολογιστή μας.

    Μπορεί τοπικά στον υπολογιστή μας, με συγκεκριμένες εγγραφές που έχουμε κάνει στο Host File να δημιουργούμε conflict. Σε αυτή την περίπτωση εάν δεν ξέρουμε να “καθαρίσουμε” το Host File μας, απευθυνόμαστε σε έναν τεχνικό υπολογιστών.

  6. Το Domain μου δεν έχει κάνει ακόμα Resolve.

    Στην περίπτωση που μόλις έχουμε κατοχυρώσει το Domain Name και μόλις αποκτήσαμε πακέτο φιλοξενίας και ανεβάσαμε τα αρχεία μας, έχουμε υπόψιν ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να κάνει resolve το Domain Name σε όλο το διαδίκτυο, είναι 24 ώρες περίπου.

  7. Μόλις άλλαξα τους DNS στο Domain μου.

    Αντίστοιχα με την άνω περίπτωση, ο χρόνος που απαιτείται για να ενημερωθούν οι nameservers σε όλο το διαδίκτυο μπορεί να είναι γύρω στις 4 με 8 το αργότερο ώρες.

  8. Δεν έχω ανεβάσει σωστά τα αρχεία μου ή δεν έχω μετονομάσει την αρχική μου σελίδα.

    Ελέγξτε ότι έχετε ανεβάσει τα αρχεία σας μέσα στον φάκελο public_html και έχετε ονομάσει την αρχική σας σελίδα index.html – index.php. Εάν δεν γνωρίζετε τον τρόπο, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας.

  9. Ο πάροχος φιλοξενίας αντιμετωπίζει πρόβλημα.

    Η εταιρεία που μας φιλοξενεί την ιστοσελίδα έχει κάποιο πρόβλημα στην παρεχόμενη υπηρεσία.
    Στην SigmaWeb, αυτό το φαινόμενο δεν υφίσταται σχεδόν ποτέ στα τόσα χρόνια λειτουργίας της εταιρείας! Παρέχουμε 99,99% Uptime με την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών!

questioning

Σύμπτωμα Νο2:

Όταν καλώ την ιστοσελίδα μου, βλέπω “σφάλμα”

Πιθανά σφάλματα:

  • Connection to this server Blocked. Ουσιαστικά πρόκειται για την αιτία του προσωρινού μπλοκαρίσματος της τοπικής σας IP από τον server που σας φιλοξενεί, για λόγους ασφαλείας. Λεπτομέρειες για την επίλυση διαβάστε εδώ.
  • Connection Time out. Έχετε πρόβλημα στο τοπικό σας δίκτυο και γίνονται “διακοπές” στο internet από τον πάροχο σας. Επικοινωνήστε με τον ISP σας (ΟΤΕ, Hol, Cyta κοκ).
  • Bandwith limited exceeded. Το σφάλμα αυτό σημαίνει ότι έχετε καταναλώσει όλο το διαθέσιμο bandwidth (όριο στην κίνηση δεδομένων) του λογαριασμού φιλοξενίας σας. Θα πρέπει να ελέγξετε εάν είναι αναμενόμενη η αυξημένη σας επισκεψιμότητα (δηλαδή εάν κάνετε μια διαφημιστική καμπάνια είναι επόμενη η αυξημένη επισκεψιμότητα), γιατί εάν δεν είναι θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας να ελέγξει μήπως έχει πληγεί από κακόβουλο λογισμικό το site σας, κοινώς εάν σας χάκαραν.
  • Error 404. Ουσιαστικά εδώ ο διακομιστής (server) δεν μπόρεσε να βρει ό,τι ζητήθηκε, είτε γιατί η συγκεκριμένη σελίδα δεν υπάρχει, είτε γιατί δεν έχουν τεθεί σωστές “δρομολογήσεις” για την συγκεκριμένη σελίδα. Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνείτε με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας.
  • Internal server error. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να εμφανιστεί το συγκεκριμένο σφάλμα, οι πιο συνηθισμένοι είναι: λανθασμένα δικαιώματα (permitions) σε κάποια αρχεία η φακέλους σας, λανθασμένες εγγραφές στο αρχείο .htaccess σας, προσωρινά οι εφαρμογές σας απαιτούν περισσότερη μνήμη από την διαθέσιμη στο πακέτο φιλοξενίας σας. Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνείτε με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας.
  • Δεν βρέθηκε ο εξυπηρετητής. Αυτό σημαίνει ότι έχει λήξει είτε η φιλοξενία σας, είτε το Domain Name. Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνείτε με τον Hosting Provider σας. Οι πελάτες της SigmaWeb μπορούν να συνδέονται στην περιοχή πελατών ανά πάσα ώρα, και να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους και τις ημερομηνίες λήξης των υπηρεσιών τους.
  • Account has been suspended. Αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός φιλοξενίας σας έχει απενεργοποιηθεί. Συνήθως αυτό συμβαίνει λόγω ανεξόφλητων οφειλών. Επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας σας για να ενημερωθείτε για την διαδικασία επανενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

Σε κάθε περίπτωση όπως είδαμε και άνω, οι λόγοι που μπορεί να μην ανοίγει η ιστοσελίδα μας είναι πολλοί. Ας είμαστε ενημερωμένοι ώστε να μπορέσουμε να διαγνώσουμε το πρόβλημα όσο το δυνατόν νωρίτερα και να απευθυνθούμε στο κατάλληλο άτομο για την επίλυση του.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ