3 δημοφιλή Payment Systems: τα υπέρ & τα κατά

Αρχική Σελίδα » Blog » 3 δημοφιλή Payment Systems: τα υπέρ & τα κατά

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι έτοιμο και μένει να αποφασίσετε ποιο σύστημα πληρωμών θα επιλέξετε για την εξόφληση των παραγγελιών. Πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στο παρόν άρθρο, όπου σε μια σύντομη ανάλυση θα σας παρουσιάσουμε τη θετική και αρνητική πλευρά 3 μεθόδων πληρωμής που χρησιμοποιούνται ευρέως παγκοσμίως.

Για την επιλογή σας, είναι αρκετοί οι παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Σίγουρα το κόστος αδειών (εάν η εφαρμογή δεν είναι free), η δυσκολία ή ευκολία ένταξης της εφαρμογής στο κατάστημα και η προμήθεια επί των συναλλαγών (transaction fee) είναι οι σημαντικότεροι. Aυτά από πλευράς ιδιοκτήτη. Eξετάζοντας την πλευρά του πελάτη θα πρέπει να δωθεί ιδιαίτερη έμφαση στη διευκόλυνση των συναλλαγών του και την εξάλειψη πάσης φύσεως ανασφάλειας ή φοβίας σχετικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Όταν πρόκειται για Online αγορά, ο χρήστης βομβαρδίζεται από πολλαπλές φοβίες, για την ασφάλεια των προσωπικών του δεδομένων, τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας κ.α. Αρχικά σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με το τι πρέπει να προσέξετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, κυρίως στο θέμα της ασφάλειας. Είναι μεγάλη ανακούφιση για το χρήστη να γνωρίζει εξ’αρχής ότι για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα χρησιμοποιείτε αξιόπιστο Πιστοποιητικό Ασφαλείας (SSL) με το οποίο προστατεύετε τα στοιχεία του. Το SSL λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας κρυπτογραφώντας τα στοιχεία που εισάγει ο web user, ελαχιστοποιώντας έτσι τις πιθανότητες υποκλοπής κωδικών και λοιπών στοιχείων.

Πέρα όμως από ένα αξιόπιστο SSL, θα πρέπει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των χρηστών και με το σύστημα πληρωμών που υποστηρίζετε.

> Εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας: Δεν είναι τυχαίο που στο online εμπόριο είναι η πρώτη και βασική επιλογή. Βάσει στατιστικών, οι web users είναι μακράν πιο αποφασισμένοι αγοραστές σε σχέση με τους επισκέπτες ενός φυσικού καταστήματος και θέλουν να ολοκληρώσουν την αγορά τους γρήγορα κι εύκολα. Εάν, λοιπόν, ως τρόπους πληρωμής έχετε ενεργοποιημένους μόνο την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή την αντικαταβολή δεν είναι ιδιαίτερα υπέρ σας, διότι η εκτέλεση της παραγγελίας “σπάει” σε δύο μέρη – παραγγελία και εξόφληση δεν ολοκληρώνονται την ίδια στιγμή. Αρνητικό για τον έμπορο, καθώς μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα στο οποίο ο αγοραστής έχει το χρόνο να ξανασκεφτεί την αγορά του ακόμη και να την ακυρώσει. Όσο χρονοβόρα κι αν είναι η διαδικασία διασύνδεσης του eshop με την τράπεζα, προτιμήστε τη. Πέρα από την αμεσότητα και τη μεγαλύτερη διευκόλυνση του χρήστη, το γεγονός ότι ένα e-shop διατηρεί Merchant Account (λογαριασμό εμπόρου) καθιστά την επιχείρηση αξιόπιστη, καθώς προβλέπεται μια απαιτητική διαδικασία για το άνοιγμα του λογαριασμού στη συνεργαζόμενη τράπεζα με πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας και προϋποθέσεις πιστοποίησης για την ίδια την επιχείρηση, προκειμένου να ανοιχθεί ο δρόμος για το Online εμπόριο. Η προμήθεια της τράπεζας είναι επίσης ένα θέμα που θα πρέπει να σας απασχολήσει, η αμεσότητα στα Reports για την κίνηση του λογαριασμού σας, το e-banking περιβάλλον διαχείρισης αλλά και το που θα ολοκληρώνεται η συναλλαγή (στο δικό σας ή το site της τράπεζας), προκειμένου να καταλήξετε στο ιδανικότερο paycenter.

> Εξόφληση μέσω Paypal: Διαδεδομένο και αξιόπιστο πλέον λόγω της μακροχρόνιας υπηρεσίας του η οποία έχει εξυπηρετήσει εκατομμύρια πελατών ανά τον κόσμο. Κάποια από τα μειονεκτήματα είναι ότι ο χρήστης εγκαταλείπει το site σας για να ολοκληρώσει τη συναλλαγή στο περιβάλλον του Paypal – κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει δυσανασχέτηση  – αλλά και η διόλου αμελητέα προμήθεια του για κάθε συναλλαγή. Πρόσθετα, υπάρχουν κάποια επισφαλή ζητήματα που κλονίζουν την ορθή λειτουργία του οργανισμού  όπως το λεγόμενο Chargeback – ανάκληση ποσού συναλλαγής – χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Από την άλλη, πρόκειται για μια εφαρμογή εύκολης & γρήγορης εγκατάστασης στο site ενώ ο ίδιος ο φορέας δεν απαιτεί κανενός είδους δέσμευση από τον αγοραστή, ο οποίος δε χρειάζεται να έχει ή να δημιουργήσει paypal λογαριασμό προκειμένου να εξοφλήσει, καθώς μπορεί να χρησιμοποιήσει απευθείας credit card.

> Εξόφληση μέσω Google Wallet: Νέος τρόπος πληρωμών με την εγγύηση του ονόματος της Google. Και όπως ήταν αναμενόμενο, μέσα στο εύρος των καινοτόμων ιδεών, θα λέγαμε ότι η Google καθυστέρησε μάλιστα να δημιουργήσει το δικό της Payment System. Google – wallet > όπως λέμε “έξυπνο πορτοφόλι” για Online αγορές σε δύο κινήσεις – ιδανικό προνόμιο ειδικά στις περιπτώσεις που η αγορά ολοκληρώνεται μέσα από περιβάλλον smartphone. H συγκεκριμένη μέθοδος δεν έχει διαδοθεί ακόμα στη χώρα μας και είναι διαθέσιμη μόνο σε εμπόρους των Η.Π.Α. ωστόσο έχοντας ως υπόβαθρο το όνομα της Google είναι θέμα χρόνου μέχρι να γίνει trend και να φιγουράρει στα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα και της χώρας μας. Το μόνο αρνητικό είναι η προϋπόθεση να έχει ο χρήστης Google Account (Gmail) συνδεδεμένο με πιστωτική κάρτα.

Σε κάθε περίπτωση, οι παράμετροι που πρέπει να λάβετε υπόψιν για το ποιο σύστημα πληρωμών και ποιες μεθόδους εξόφλησης θα έχετε ενεργές στο δικό σας e-commerce website είναι πολλές κι εκτείνονται από την ευκολία στην εγκατάσταση της εφαρμογής στο site μέχρι τη μεγαλύτερη δυνατή διευκόλυνση του online user. Σαφώς, υπάρχουν πολλοί περισσότεροι φορείς διαθέσιμοι (payment systems), όπως το MoneyBookers, Authorize.net, Amazon Payments κ.α. που είναι επίσης αξιόλογοι, και θα αναλύσουμε σε επόμενο post, όπως και επιπλέον παραμέτρους που πρέπει να εξετάζετε πριν καταλήξετε στην επιλογή της όποιας εφαρμογής.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ