Υπάρχει όφελος μέσα από τα Social Media;

Αρχική Σελίδα » Blog » Υπάρχει όφελος μέσα από τα Social Media;

Σε αρκετά άρθρα έχουμε παραθέσει το θέμα των Social Media (αναλύοντας τη σημασία, τους σωστούς τρόπους διαχείρισης κριτικών, την ορθή χρήση και παρακολούθηση τους κτλ).

Οι απόψεις πάνω στο θέμα είναι διφορούμενες. Ωστόσο οι επιχειρήσεις δε γίνεται να αγνοήσουν τη μόδα και το θόρυβο γύρω από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και καταλήγουν να  αναρωτιούνται για το πραγματικό όφελος στην επιχείριση τους (είτε τα απορρίπτουν είτε τα υπερεκτιμούν). Είναι χάσιμο χρόνου τελικά ή αξίζει να επενδύσει κανείς στο Social Networking;

Oι Marketers επιμένουν ότι πρόκειται για ένα απαραίτητο μέσο διαφήμισης των επιχειρήσεων, δηλώνοντας ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 80% είχαν εμφανή αύξηση στην επισκεψιμότητα του ιστοτόπου τους μέσω των Social Profile τους.

Ας αναφέρουμε μερικά από τα θετικά της παρουσίας ενός Brand στα Social Media:

Αναγνωρισιμότητα: Τα Social Media είναι δίαυλοι επικοινωνίας σε μεγαλύτερο – ευρύτερο κοινό και σας εξασφαλίζουν τη δυνατότητα να προωθήσετε το brand σας σε υπάρχοντες αλλά και νέους πελάτες. Πέρα από την αναγνωρισιμότητα, καταφέρνετε να γίνετε πιο οικείοι, πιο διαπροσωπικοί – προσιτοί εξυπηρετώντας ή ενημερώνοντας τους πελάτες σας για τυχόν απορίες & διευκρινήσεις.

Brand Loyalty: Έχει αποδειχθεί ότι οι επιχειρήσεις που καταφέρνουν να δεσμεύσουν τους πελάτες τους μέσω των Social Media αποκτούν πιο πιστό κοινό, πιο τακτικούς πελάτες, επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Έχει παρατηρηθεί, επίσης, όταν ένας πελάτης θέλει να παινέψει ή να καυχηθεί για μια αγορά που τον άφησε ικανοποιημένο, αναφέρει το σχόλιο του στα Social Network που διαθέτει και κάπως έτσι μεγαλώνει η φήμη του brand. Το ίδιο όμως ισχύει και για τα αρνητικά σχόλια!… Τα Social Media είναι το νέο Worf-of-Mouth (από Στόμα-σε Στόμα).

Περισσότερες ευκαιρίες για αγορές: Κάθε ενημέρωση που αναρτάτε στα Social Media (blog post, video, φωτογραφία, προσφορά, σχόλιο) αποτελεί ερέθισμα για αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Μια απλή ενημέρωση μπορεί να οδηγήσει κάποιον ενδιαφερόμενο στο site σας κι αυτή η επίσκεψη να μετατραπεί σε αγορά. Δεν υπονοούμε σε καμία περίπτωση ότι κάθε post θα οδηγεί σε αγορά αλλά όποια αντίδραση κι αν δημιουργήσει ενέχει κάποιο θετικό αντίκτυπο (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα). Απώτερος σκοπός της χρήσης των Social Media είναι να “αφυπνίσετε” τους χρήστες και να “κοινωνικοποιήσετε” το brand σας. Το μεγαλύτερο “ατού” του Social Networking (αποδεδειγμένα) είναι ο εξανθρωπισμός των brands. Από τη μεριά του καταναλωτή, θα γνωρίζετε κι εσείς οι ίδιοι ότι οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν δουλειές (do business) με άλλους ανθρώπους – όχι εταιρείες.

Αύξηση επισκεψιμότητας: Εξηγήσαμε και παραπάνω ότι όταν μεγαλώνει το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε τόσο μεγαλώνουν και οι πιθανότητες αύξησης της επισκεψιμότητας του site. Με κάθε Social Share ανοίγεται ένα νέο μονοπάτι προς την επιχείρηση σας. Όσες περισσότερες “πόρτες” ανοίγετε τόσο περισσότερους επισκέπτες θα έχετε.

Μείωση κόστους για marketing: Τα Social Media είναι free platfroms, πλατφόρμες δηλαδή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εντελώς δωρεάν προς όφελος σας (πλην των πληρωμένων / χορηγούμενων διαφημίσεων που διαθέτουν). Η μόνη επένδυση που στατιστικά έχουν υπολογίσει οι marketers είναι περίπου 1 ώρα / ημέρα, χρόνος ελάχιστος μπροστά στο χαωτικό και μεγάλο κανάλι των Social Media. Μια ώρα αρκεί για να αναπτύξετε – ανανεώσετε – συντονίσετε τη Social εικόνα σας.

Αποτελέσματα SEO: Αν ακόμη αναρωτιέστε εάν τα Social Media έχουν κάποιο όφελος ως προς την κατάταξη σας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, να σας ενημερώσουμε ότι αποτελούν πολύ σημαντικό SEO Marketing Tool. Δημιουργήστε προσεκτικά URLs, ανανέωνετε συχνά το περιεχόμενο τους, χρησιμοποιήστε μοναδικό περιεχόμενο με inbound links, βάζετε μετα-ετικέτες. Όλα τα παραπάνω λειτουργούν ως “σινιάλα” του brand σας για τις μηχανές αναζήτησης στις οποίες αρέσει να “διαβάζουν” νέο υλικό. (What google Loves).

Καλύτερο User Experience: Με τα Social Media εξασφαλίζετε έναν επιπλέον – ευθύ – δίαυλο επικοινωνίας με τους πελάτες σας, πέρα από τα emails και το τηλέφωνο. Μπορείτε να ευχαριστήσετε δημοσίως ή να απολογηθείτε δημοσίως απαντώντας σε σχόλια πελατών. Η λέξη “δημοσίως” δε χρειάζεται να σας τρομάζει. Ακόμα και την αρνητική κριτική (με σωστό χειρισμό) μπορείτε να την στρέψετε υπέρ σας. Τέλος, τα Social Media αποτελούν και εργαλείο μέτρησης στατιστικών, σχετικά με τα ενδιαφέροντα των πελατών. Από την ανταπόκριση στα posts μπορείτε να αντιληφθείτε ποια είναι η θεματολογία που κερδίζει το ενδιαφέρον και τραβάει την προσοχή του κοινού. Εκμεταλλευθείτε τα αποτελέσματα της έρευνας και διατηρήστε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού σας.

Όλα τα παραπάνω εννοείται ότι αφορούν σε μακροχρόνια “περιποιημένες” social media καμπάνιες κι όχι σε σπασμωδικές κινήσεις που παραλόγως ευελπιστούμε να αποδώσουν τα μέγιστα. Όλες οι σχέσεις, χρειάζονται χρόνο να καλλιεργηθούν, εάν θέλουμε να αντέξουν στο χρόνο. Προτείνουμε να μην το καθυστερείτε άλλο, όσο περιμένετε τόσο χάνετε.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για μια αποδοτική Social Media καμπάνια, δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και ποια πλατφόρμα είναι καλύτερη για εσάς, μη διστάσετε να αφήσετε το σχόλιο σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μοιραστείτε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ