Η ανατομία ενός επιτυχημένου eshop

Αρχική Σελίδα » Blog » Η ανατομία ενός επιτυχημένου eshop
eshop

Με δεδομένο πλέον ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καταλαμβάνουν το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων μιας επιχείρησης, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης ενός eshop να έχει φροντίσει, ώστε το ηλεκτρονικό του «μαγαζί» ως μόνος πλέον τρόπος προσέγγισης πελατών, να είναι ευέλικτος και φιλικός στον πελάτη.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, για να είναι επιτυχημένο και να πουλάει τα προϊόντα σας, πρέπει να πληροί ορισμένες προδιαγραφές:

Ταχύτητα Φόρτωσης

eshop

Στατιστικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι  με ταχύτητες φόρτωσης πάνω από 3-4 δευτερόλεπτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, χάνονται πελάτες.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό συνοπτικά:

  1. Ελαφριά αρχική σελίδα
    Η αρχική σας σελίδα δεν πρέπει να είναι γεμάτη εικόνες, Pop ups, μεγάλα γραφικά κοκ. Όσο πιο βελτιστοποιημένη είναι τόσο καλύτερα για τον τελικό χρόνο απόκρισης της.
  2. Εικόνες optimized for web
    Το περιεχόμενο που ανεβάζετε στον ιστότοπο σας πρέπει να είναι βελτιστοποιημένο για το διαδίκτυο και σε «μικρό» μέγεθος για να εξασφαλίσετε την μέγιστη ταχύτητα φόρτωσης. Πρόσθετα θα πρέπει και τα επιμέρους plugins του ιστοτόπου σας να είναι βελτιστοποιημένα
  3. Αξιόπιστος πάροχος φιλοξενίας
    Ο πάροχος φιλοξενίας σας πρέπει να είναι αξιόπιστος και να σας παρέχει ποιοτική υπηρεσία φιλοξενίας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Θα πρέπει ωστόσο να έχετε επιλέξει την κατάλληλη υπηρεσία φιλοξενίας βάσει των αναγκών του eshop σας και της επισκεψιμότητας του.

Εικαστικό eshop-look and feel eshop

Η εμφάνιση και το εικαστικό αποτέλεσμα ενός eshop είναι πολύ σημαντική για την προβολή και πώληση των προϊόντων σας. Θα πρέπει η παρουσίαση να είναι απλή και εύχρηστη, χωρίς πολλά πολλά, με κινούμενα μέρη, pop ups, γραφικά κοκ τα οποία αποπροσανατολίζουν τον επισκέπτη από τα προϊόντα σας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να έχει τίποτα περιττό, ενώ ο επισκέπτης θα πρέπει να μπορεί εύκολα να προσεγγίσει τα προϊόντα σας, με δυναμική αναζήτηση και φίλτρα, αλλά και πάντα προσβάσιμα τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Responsive/mobileeshop

Γραφικό πλέον έχει καταλήξει το θέμα του responsive, ωστόσο πλέον πρώτα ξεκινά η κατασκευή σε μικρή οθόνη κ μετά για μεγάλη. Στατιστικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι το 60% των πωλήσεων στα eshop είναι μέσω κινητής συσκευής. Άρρηκτα συνδεδεμένο και με την προηγούμενη παράγραφο, καθώς όσο λιγότερες «φανφάρες» έχετε εισάγει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τόσο καλύτερη η απόδοσή του σε κινητές συσκευές.

Ασφάλειαeshop

Βασικότατο κομμάτι της επιτυχίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ασφάλεια του. Το θέμα της ασφάλειας έχει πολλές συνισταμένες: Από την προστασία του ιστοτόπου και των επισκεπτών με SSL, τις αναβαθμίσεις των επιμέρους εφαρμογών  του συστήματος ώστε να μην έχουν κενά ασφαλείας, την ασφάλεια στο checkout και την συνεργασία με ένα μεγάλο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ώστε να αυξάνεται το αίσθημα ασφάλειας στον πελάτη κοκ.

Εξωστρέφειαeshop

Για να επιτύχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να έχει πελάτες! Θα πρέπει μέσω marketing να προσεγγίσετε τους πελάτες σας εκεί που βρίσκονται. Το μεγαλύτερο ποσοστό του αγοραστικού κοινού, βρίσκεται στα κοινωνικά δίκτυα. Θα πρέπει να στήσετε μια “καλή” βιτρίνα για την online προβολή σας μέσω Google και Facebook ως επί τω πλείστων, αλλά και με την βοήθεια ενός ειδικού για πιο εξειδικευμένη παρουσίαση, ανάλογα με τα προϊόντα σας.

Γενικότερα, θα πρέπει να κρατήσετε υπόψη σας ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα νέο 24ωρο μαγαζί με μεγάλες απαιτήσεις και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το θεωρήσετε ως συμπληρωματικό των πωλήσεων του φυσικού σας καταστήματος.
Θα πρέπει να μπορείτε να το διαχειριστείτε εσείς εύκολα, ώστε να μην έχετε περιττά έξοδα διαχείρισης, αλλά και να μπορείτε να ελέγχετε τα στατιστικά σας (ιδανικά μέσω του Google Analytics).
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένας «ζωντανός οργανισμός», θα πρέπει να  τον συντηρείτε-αναβαθμίζετε. Δεν θα πρέπει να είναι ένα στατικό προϊόν αλλά θα πρέπει να έχετε πάντα νέες προσφορές για να κρατάτε τους πελάτες σας.

eshopΚαι βέβαια, η υπηρεσία που σας προτείνουμε όπου σίγουρα πρόκειται για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η υπηρεσία έτοιμου συνδρομητικού ηλεκτρονικού καταστήματος SigmaSHOP.

Πιο συγκεκριμένα το SigmaSHOP, αποτελεί την κορυφαία υπηρεσία έτοιμου eshop στην Ελλάδα, όπου σας αποδεσμεύει από το κόστος ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος. Σας αποδεσμεύει από το κόστος συντήρησης του καθώς περιλαμβάνεται στην τιμή της συνδρομής σας. Πρόσθετα δεν πληρώνετε κόστος φιλοξενίας του eshop, ούτε και κατοχύρωσης του Domain σας!

Too Good To Be True; Και όμως στο SigmaSHOP βρίσκετε μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο είναι έτοιμο να υποδεχθεί τα προϊόντα σας για να τα πουλήσετε στο διαδίκτυο. Μελετήστε το εδώ: https://www.sigmaweb.gr/eshop/

Στο τέλος της ημέρας, όποια υπηρεσία και να επιλέξετε για την προβολή και πώληση των προϊόντων σας, το νόημα είναι ότι όσο περισσότερο αφοσιωθείτε στο εγχείρημα αυτό και το αντιμετωπίσετε με την σημασία που του αρμόζει, τόσο περισσότερα κέρδη θα σας φέρει!

Καλές πωλήσεις!

 

Μοιραστείτε το

© 2005 – 2024 SigmaWeb – Φιλοξενία Ιστοσελίδων | Web Hosting | Streaming Hosting | Dedicated Server | Σχεδιασμός Ιστοσελίδων | GR Domain Name

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας.
ΑΠΟΔΟΧΗ